مطالب مفید و جذاب

موزیک،علمی،پزشکی،تفریحی،شاد،سلامت

مطالب مفید و جذاب

موزیک،علمی،پزشکی،تفریحی،شاد،سلامت

یک سایت خوب اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

یک سایت خوب اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه دنیای وب آنقدر گسترده و دم دست تر شده است که خیلی افراد می توانند به راحتی یک وبسایت اینترنتی بزنند و برای خود وبسایت داشته باشند.ولی در این میان تنها سایت های انگشت شماری توانسته اند خود را از بقیه سایت ها جدا کنند و به پیشرفت و تعالی و معروف شدن و افتادن بر سرزبان ها برسند. در اینجا شاید برای شما نیز این سوال مطرح شده باشد که یک سایت خوب اینترنتی چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

لبتدا باید به این نکته توجه کنید که در صورتیکه می خواهید یک وبسایت معروف و خوب راه اندازی کنید و پیشرفتی داشته باشید باید کارهای متمایز و متفاوت انجام دهید . از انجام کارهای تکراری که بقیه سایتها نیز ان را انجام میدهند پرهیز کنید. برای مثال در الگورتیم جدید شرکت گوگل به سایت های که مطالب کپی میگذارند امتیاز منفی داده می شود این امتیاز منفی گاهی اوقات به حدی هست که میتواند برای همیشه سایت را از صفحات جستجو حذف کند و محروم شود. پس به کمیت مطالب توجه نکنید بیشتر کیفیت را مد نظر قرار دهید.

دوم اینکه سایت خود را کاربر پسند کنید یعنی اینجور نباشد که فقط به خاطر گرفتن ورودی بیشتر و محبوب کردن در موتورهای جستجو دست به کارهایی بزنید که شاید کاربر زیاد آن را دوست نداشته باشد . شما کار خود را انجام دهید و کاربران خود را راضی نگه دارید تا هر روز به سایتتان سر بزنند یا در صورت مشاهده سایت شما در نتایج جستجو روی سایتشما کلیک کنند نه سایت های دیگر.

سوم بحث شبکه های اجتماعی است که امروزه نمیتوان نقش آن در بهبود و بهینه سازی سایت نادیده گرفت برایداشتن یک سایت خوب و پرمخاطب شما می بایستی در شبکه هایی همچون فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و.. فعالیت داشته باشید.

قالب خوب تهیه کنید یک قالب خوب دارای دو ویژگی میتواند باشد ساده و سبک و در عین حال زیبا. سادگی قالب باعث لود سریع آن میشود که در ورودی گوگل نیز تاثیر مستقیم دارد و زیبایی آن نیز باعث می شود کاربرانی که وارد سایت می شوند زود صفحه را نبندد و چند مطلبی بخوانند.

از گزینه شیر برای سایت های اجتماعی زیر مطالب استفاده کنید تا کاربری که از مطلبی خوشش می آید بتواند مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد.

تا می توانید بک لینک نخرید سعی کنید لینک ها را بطور طبیعی در فروم ها و وبلاگ ها ایجاد کنید در صورتی که بک لینک خریدید کمتر از سه ماه نخرید و تا میتوانید تمدید کنید تا ورودی لازم را بگیرید.

بک لینک های انبوه و بی ارزش نخرید چند بک لینک معتر با پیج رنک بالا تاثثیرش بیشتر از چندین هزار بک لینک بی ارزش خواهد بود . سعی کنید لینک هایی که میخرید بیشتر از سایت های مشابه و البته فعال باشد.

اگر واقعا میخواهید سایت پربازدیدی داشته باشید فرصت های تبلیغاتی را از دست ندهید امروزه سایتهای اینترنتی بسیاری در زمنیه فعالیت شما وجود دارند پس برای اینکه موفق باشید باید برای تبلیغات سایتتان هزینه کنید در غیر اینصورت بعد از یک مدت ناامید شده و دست از کار برمیکشید مانند خیلی سایت هایی که آمدند مدتی فعالیت کردندو رفتند.موفق باشید.

و درآخر این را بدانید که برای داشتن یک سایت خوب و پربازدید باید چندین عامل دست در دست هم دهند تا سایت شما پرمخاطب گردد.

در صورتی که علاقمند به تبلیغ در سایت یورفان هستید کلیک کنید.


عضویت در یورفان


این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو


  • تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ | نویسنده : یورفان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.